INI YANG TRISHA DAPAT UNTUK MAC 2008  

Posted by Trisha Kyrill @ Ainol Dahlan in , ,

First of all, Trisha nk ucapkan TAHNIAH untuk agen-agen Trisha yang baru pertama kali merasa bonus MasterEload ....hehehe kalau 'comel' sgt tk seperti diharapkan ... itulah dia kalau biz prepaid ... tp Trisha masa mulakan biz ni lagi 'comel' bonusnya hehehe nasib baik time tu pk join MasterEload untuk dapatkan diskaun untuk reload henpon sendiri dan famili jadi tk ralat sgt bila dapat 'kecomelan' tue ..sekurang-kurangnya dapat diskaun bandingkan beli kat kedai ... oh ya, sekiranya anda tidak mendapat sms daripada MasterEload untuk makluman komisen, biasanya MasterEload tidak menghantar sms untuk nilai bonus kurang dari 3RP, jadi anda boleh mengetahui nilai bonus anda bila membandingkan baki terakhir sebelum bonus masuk dan baki selepas bonus masuk.

Terus terang Trisha katakan, Trisha join MasterEload hampir setahun yang lalu 30 April 2007 , tanpa perancangan pon nk jadikan ianya salah satu sumber pendapatan Trisha tetapi yang mustahil itu tidak lagi mustahil bila Trisha berpindah dan tak sangka pula ader yang mahu membeli reload daripada Trisha walaupun Trisha tidak pernah pun mengiklankan perkhidmatan Trisha dan untuk pengetahuan semua Trisha hanya menjual dari rumah tidak mempunyai kedai langsung!

Tapi , kengkawan yang mengetahui perkara ini telah menyampaikan info kepada kengkawannya yang lain dan begitu lah ianya bermula ... namun begitu, Trisha juga akur kepada ketentuanNya andainya di satu hari nanti lahir pesaing-pesaing yang hebat walaupun setakat nie setahu Trisha ada 2 orang lagi yang menjual prepaid dan masing-masing mempunyai kedai. Bagi Trisha, rezeki masing-masing ..tak gitu?

Dalam masa setahun ini, hanya pada bulan November 2007 Trisha mula serius mencari tajaan ... sbb Trisha mahu memastikan ilmu Trisha dah mencukupi untuk memberi penerangan kepada orang baru ...hehehe anyway, Trisha tak janjikan Trisha dah sempurna maklumat tentang MasterEload .. learning process never stop but Trisha is willingly enuff to share whatever info that I knows to ensure everybody is happy and can make monies too!


Ok lar cam biasa Trisha tempekkan 'screenshot' Trisha untuk Mac 2008



Akaun 1 ( Akaun Pasif - untuk pendaftaran agen baru & Mobile Centre ) :
Bonus : 36.9719 RP

Akaun 2 :
Bonus = 23.1825RP



Akaun 3 ( Untuk jualan sahaja tanpa tajaan ) :
Bonus = 173.7030

Jumlah perolehan Mac 2008 : 233.8574RP

Pertanyaan, berminat atau mahu menjadi AGEN PREPAID / MOBILE CENTRE MASTERELOAD,sila hubungi/sms ;

013 634 8761
email : mastereload_trisha@yahoo.com
ym : trisha_kyrill

JOM JENGUK BLOG EXTREMEMAN TRISHA'S GRUP untuk mengetahui biz Trisha terkini, pelbagai tawaran dan strategi Trisha untuk projek terbaru ini - http://www.extrememanworld.blogspot.com

This entry was posted on Sunday, April 6, 2008 at 6:00 PM and is filed under , , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comments

Post a Comment