Memandangkan Pakej Promosi Reg25 MasterEload telah berakhir, Trisha kembali dengan PROMOSI PAKEJ PERIBADI UNTUK JADI AGEN PREPAID MASTERELOAD.

MASTERELOAD TRISHA'S GRUP menawarkan pakej tawaran pendaftaran CUMA RM48
dengan modal awalan sebanyak 16RP tetap menjadi MILIK ANDA dan ianya ditawarkan pada masa yang terhad dan mengikut konsep SIAPA CEPAT DIA DAPAT!...Bayangkan, MODAL LUPUS ANDA CUMA RM32 sahaja...

Pakej ini ditawarkan oleh beberapa orang agen grup MASTERELOAD TRISHA ... Jadi, siapa-siapa yang berminat untuk menjadi AGEN PREPAID MASTERELOAD dengan TAWARAN TERBAIK HARGA TERBAIK, inilah masanya!

Sesiapa yang berminat boleh menghubungi Trisha untuk maklumat lanjut mengenai tawaran ini...Trisha juga mengadakan ONLINE TUTORIAL untuk mana-mana agen yang berdaftar atau tidak berdaftar dengan grup MASTERELOAD TRISHA'S GRUP.. Jadi, tak perlu segan-segan add je ym : trisha_kyrill kerana Trisha mengalu-alukan anda setiap masa dan ketika!

Pertanyaan, berminat atau mahu menjadi AGEN PREPAID / MOBILE CENTRE MASTERELOAD,
sila hubungi/sms ;
013 634 8761 ( Primary )
email : mastereload_trisha@yahoo.com
ym : trisha_kyrill


JOM JENGUK BLOG EXTREMEMAN TRISHA'S GRUP untuk mengetahui biz Trisha terkini, pelbagai tawaran dan strategi Trisha untuk projek terbaru ini - http://www.extrememanworld.blogspot.com

This entry was posted on Sunday, April 13, 2008 at 10:41 PM and is filed under , , . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comments

Post a Comment