SELAMAT DATANG KE BLOG MASTERELOAD TRISHA.  

Posted by Trisha Kyrill @ Ainol Dahlan in

SELAMAT DATANG KE BLOG MASTERELOAD TRISHA! Syukur, setelah sekian lama Trisha menggunakan blog RIQZMIE MALL ; untuk mencatatkan pelbagai info dan peristiwa yang berlaku sejak Trisha menyertai MASTERELOAD, akhirnya Trisha mempunyai blog khas untuk MASTERELOAD.

Besar harapan Trisha agar blog ini akan menjadi jurnal/diari perjalanan Trisha bersama MASTERELOAD. Di samping itu, Trisha berharap agar perkongsian ilmu, buah fikiran serta pengalaman di antara agen-agen Mastereload yang berjumlah lebih 13 ribu berlaku di sini,

Blog ini juga Trisha dedikasikan kepada agen-agen yang telah mendaftar dan akan mendaftar di bawah MASTERELOAD TRISHA's grup di mana Trisha memberi peluang untuk anda semua menguar-uarkan pakej tawaran anda atau apa saja berkaitan Mastereload di blog ini.

Memandangkan Trisha masih dalam proses mengemaskinikan blog ini, besar kemungkinan kebanyakan info berkaitan Mastereload yang ada di akan kekal di RIQZMIE MALL kerana proses pemindahan memakan masa dan agak leceh... jadik kira cam ARCHIVE di RIQZMIE MALL.

Sebelum Trisha mengorak langkah lebih jauh, segala kritikan, komen dan cadangan membina bersifat produktif amatlah dialu-alukan. Khas untuk sifu-sifu Trisha, DATO' A, Mr. M , Cikgu Rahim, Noashamz , Mansur dan pastinya DEREK beserta rakan-rakan lain yang telah banyak membantu dari segi teknikal, nasihat, tips-tips dan lain-lain... TERIMA KASIH BANYAK-BANYAK...anda semua inspirasi Trisha dulu, kini dan di masa depan...!

Sekali lagi, SELAMAT DATANG KE MASTERELOAD TRISHA'S GRUP!

This entry was posted on Saturday, February 23, 2008 at 3:14 AM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the comments feed .

0 comments

Post a Comment